zaterdag 19 april 2008

't Capucientje

Brasserie en tearoom ’t Capucientje is een verzorgde brasserie die gerund wordt door een Vlaams koppel. Met zijn unieke ligging in het hart van de stad ‘Brugge’ biedt het een ideale gelegenheid om op een gezonde en aangename manier gezellig te vertoeven middenin een beboste omgeving.

Je kan er genieten van heerlijke gerechten en drankjes op het gezellige buitenterras of binnen in de zaak.

Leuk om te weten: op de menukaart zijn er leuke raadseltjes te vinden die het wachten aangenamer maken!

Voor verdere informatie => http://www.capucientje.be/ of info@capucientje.be

Brasserie ’t Capucientje
Westmeers 72
8000 Brugge

Telefoon: 050/33.92.04

5 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi steef

ik ben hier ook al veel geweest(is namelijk familie van mijn mama) en het is inderdaad gezellig en lekker!
Ik vind je blog alvast ook leuk en verzorgd..doe zo verder:)

x,
Sanne

Anoniem zei

Ik ga al jaren regelmatig naar 't Capucientje, en niet alleen omdat dit wordt uitgebaat door familie van me, maar omdat het er gewoon supergezellig is!
Het eten is er prima lekker en de uitbaters, Guido en Agnes erg sympathieke mensen.
Bij een volgende shopping-spree in Brugge: 't Capucientje is the place to be!
Liefs en nog veel succes met je blog!
Silke X

Stefanie zei

ja dankzij jullie heb ik het Capucientje dan ook ontdekt hé :d Dank u wel! xxx

Anoniem zei

Dag allemaal,

Dit is echt wel een subliem adresje! Véél waar voor je geld (veel grotere porties dan in een vergelijkbaar adres in het stadscentrum), lekker klaargemaakt, altijd nog een plaatsje te bemachtigen, leuk en rustig terras, vlakbij het centrum en toch in een eerder rustig deel van de stad.
DOEN!

Ciaooooo,

Tante Ann

Lieve uitbaters

Anoniem zei

Waarom is het capucientje gestopt ?!